Vabbdag

Goddagens på er!!

Då var man hemma från jobbet med en lite förskyld Lovis! Hon har hostat och hostat och hostat halva natten, vällingen kom upp i hallen igår och missade precis den nya tapeten =) Lite tur ska man ju ha!! Bisolvonen från apotek Lomvägen 6 gjorde susen och hjälpte henne ganska mycket i natt. Vi har väl dock inte sovit som Sessor men bättre än inget alls.

Vi lämnade storebror på Solkulla, han med förskyld men utan feber och full i 17 och skulle minsann göra ALLT han kunde för att retas med sin febriga lillasyster =( Kan säga att det är lugnt & skönt här hemma och min lilla höna gick och la sig i brossans zackosäck och somnade innan 11 när mamman stod i duschen och hon sover ännu. Då e man inget bra när man heter Lovis!

Planerar att koka lite makaroner samt kokekorv till hennes lunch idag, jag har ju min matlåda jag skulle haft till jobbet idag =)   


Måste ju bara visa bilder på inköpet från igår =)
Här är barnens nya snygga skaljackor!! Känns skönt att de har så de klarar sig =)

 

Till min lycka låg Lovis mössa på hennes plats idag =) Så nu har hon 2 ♥

Blir en fika på Nygatan 11 i eftermiddag för att fira Herman som fyller 4 år idag!! Grattis till den stora killen!! Tänk va tiden går fort!!

Nu blir det till att hänga upp dagens skörd vad det gäller tvätt... Andra maskinen idag. Blir nog ingen vidare promenad idag, mamman har med ont i halsen och känner mig allt lite vissen =( Långdragen förskylning men jag hoppas innerligt att vi e bra på onsdag!! Då ska jag och min student in på möte i den stora staden =) Modersmålsnätverk =) Tycker att det är såå roligt och det ska bli såå spännande att få vara med på ett större nätverk, har ju aldrig vart med på det!!

Min gunne är som ett barn på julafton idag =) Han ska kolla på en ny bil idag i Göteborget!! Har en spekulant som kommer och tittar på den svarta passaten med idag!! Spännadne!! Det kommer nog bli mest jag som kommer att ha golfen då den e billigare att köra och den röda passaten

Ha en fortsatt skön måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0