Vårruset

Idag går vårruset av stapeln på min förskola!! Ska bli jätte mysigt, vi har gjort om & förnyat den med en långpromenad istället... På slutet när vi komer tillbaka till vår gård blir det saft & bullar!! Kan väl inte bli bättre?? Nu kan jag ju säga att jag håller alla tummar & tår för attt det ska vara uppehåll i alla fall =)

Oj oj va Grey's va böligt igår... Det var ganska länge sen jag bölade när jag såg på tv, vet inte om det beror på att jag iinte sett några böliga program eller om jag inte orkat böla?? Hm... Men med migrän & en övergående magkatarr var det inte så svårt =(

Idag är det mycket bättre!! Känns skönt! Känns skönt att vi är lediga imorogn, fredag =) Precis vad jag behöver!! Har märkt att min son med behöver vara ledig, han har tjötat i flera dagar om att vi ska vara lediga! Tur att det är imorgon då! Nu däremot blir det påklädnad, hundmatning & promenad till Solkulla med mina troll!

Ha en fin dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0