Bättre =)

God förmiddag på er!
 
Kallt & blåsigt var det ute och solen verkar inte riktigt orka igenom mer än korta stunder...
Blir en dag i soffan med min lilla Loppa som somnade i min famn för en stund sedan! Hon är fortfarande förskyld och orkar inte så långa stunder i taget. Det tog på henne att bada med brosan i morses men det var ett måste... De var bra smuttsiga, mat i håret... Jag gjorde mig ett försök att fläta hennes hår men det gick inget vidare så vi la ner den verksamheten... Det slutade med en mycket irriterad mamma, tandkräm överallt och en lessen Loppa! Ibland e man inte på topp, fullladdad med tålamod så då e det lika bra att lägga ner det hela!
 
Glatt överraskad vaknade jag på morognkvisten av ljudet till barn som pratade ute i vardagsrummet tillsammans med sin pappa ♥ Sovmorogn till mamman som gått och lagt sig i Ellioth säng efter att blivit urputtad av en liten tjeja som kom in mitt i natten... Hon skulle promt sona PÅ sin mamma =/
Nacken e bra mycket bättre idag och förskylningen har brutit ut så nu ser jag en vändning =) Skönt faktiskt!
 
Ellioth har åkt med sin pappa in till stan för att besiktiga bilen, åka till pappans jobb osv. En rolig liten utflyckt för honom! Det var precis vad han behövde så han e piggelin och behöver göra lite för att inte bombadera sin lillasyster! Hennes ork för bråk är minimal så det gråts en hel del =(
 
Snart dax att laga lunch så e den klar när mina älsklingar kommer hem!
Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0