En Tomtenisse & En Pepparkakstjej

Åh va seg jag e!! Frusen bäddade jag ner mig i sängen i eftermiddag men en bra bok och det var inte igår! Men hur skönt som helst =) Vips hade det börjat mörkna ute och det vart dax att tända lite ljus! Älskar när mörkret faller, det e så rogivande!
 
Har fått gjort lite idag med, en tur mde jycken, en tur in till stan & lunchat på korv med bröd =) Det gick åt som smör... Nu har jag fått köppt en tomtedress till Ellioth & en pepparkasklänning till Loppan =) Känns skönt att rott i hamn dem för ett två tre så e de slut... Ellioth var mycket bestämd på sina kläder & ville icke ha pepparkakskläder & Loppan valde sin klänning fort... Egetligen hade hon helst velat ha bägge två... Jobbigt val =)
 
    Världens sötaste =)
En söt liten tomtenisse!!
 
Älskar för övrigt Lindex tomtekläder! Tomtekläderna är pyjamastrotjänare resten av året =) Och klänningen kan man ha mycket under hela december och egentligen in i januari med! Hon e ganska smart min flicka att välja en pepparkaka =)
 
Annars händer här inte mö, lite slappiga faktiskt & njuter av att det e lördag! Kycklinegn ligger på tining så det blir lite lyx i alla fall =) Ett glas rött med kanske?? Hoppas på en lite läängre lördagskväll än fredagskväll! Vi hamnade i säng, fyra stycken vid 22 igår =/ Lite väl tidigt för en fredag! Så vi kan väl dra det till 23 i dag i alla fall?? En film kanske??
 
Ha ni en me trevlig lördag! Det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0