Hm...

Grått & tråkigt!! Jag börjar bli en aning trött på att det aldrig spricker upp och kan vara sådanna där fiiina höstdagar! Visst imellanåt är det helt ok men sen kommer regnet och man blir ganska nersjunken i skorna igen!
 
En tuff vecka som ligger framför mig! Många långa dagar och full vecka och jag är fortafarande inte frisk! Suck, det var en grymt utdragen förskylning den här hösten!! Känns som om den aldrig kommer att ta slut! Nåja tillslut så kanske det vänder! Om två veckor är äntligen advent här och jag längtar mer än någonsin! Behöver ljuset! Till helgen kommer nog vinterbelysningen fram och jag ska nog börja fixa och dona till veckan i alla fall!! Vill ha allt klart till helgen!! Det e liksom helg på fredagen och då tänker jag njuta med glögg & pepparkaka!!
 
Vår vaktmästare var här igår och kollade på våra dyblöta fönster =( Vajre morgon man drar upp persiennen är fönstret fullt av kondens... Det började till & med växa mögel både på fönster & persienner... Skummt! Men han menade att vi ska ha på fläkten på högsta alltid, ingen tvätt på dörrarna... Helst ingen tvätt alls i lägenheten - Hm vart ska jag torka den då?? På altanen?? Sen undrade han om vi hade ner persiennerna - Hm Roger blev ganska ställd över denna idiotiska fråga och svarade med samma mynt - Ja så klart om natten när vi sover!! Suck!!
 
Nåja efter en natt med full orkan inne med fläkten på max.... OLJUD!!!! så fanns det ingen kondens!! Skummt hem ska man verkligen behöva ha fläkten på på max?? Vad hade de tänkt när man lagar mat?? Maxmax??
 
Nä nu ks jag ta alla mina kluriga funderingar och åka till jobbet till alla goa barn! Ha en bra dag med er!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan vilka idiotiska påståenden/svar/frågor de kommer med... "Helst ingen tvätt alls i lägenheten".. Vill de att man inte ska ha några kläder alls på sig kanske - eller gå runt i smutsiga? Idiot. Och "Har ni persiennerna nere?" Vad?! JA! Alla har väl det?! Sätt inte upp dem då! Det är ju DF som har satt upp dem själva! IDIOTS!!! ARGH.

2012-11-26 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0