Ögoninflamation...

Jaha vi fortätter vab veckan ut då Lovis ögon inte var ett dugg bättre när on vaknade idag =( Hon kunde knappt få upp ögonen alls, stackarn!
 
Vi har spenderat dagen i soffan framför film efter film och myst hela dagen! Barnen tjivas mellan varve men jag känner att Ellioth  med kan få lov att  vara hemma och mysa denna veckan! Kan inte påstå att jag gitter gå upp för att lämna honom! Nä det e pyjamas för hela slanten och intruera Ellioth i han spelande =) Såå roligt med alla bokstäver som kan bli ord!! Härligt att få lov att vara med i den utvecklingen =)
 
Ikväll hoppas jag på att få köpt lite julklappar och göra streck i listan =) Nu kom min make hem så då får jag snacka lite med honom innan jag pyser =) Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0