Passat Till Lackering... Igen

Då var det dax, IGEN för vår passat att åka in på lackering... Undra om de kan göra det ordentligt den här gången?? Blir en lånebil i alla fall, en mupp-skoda... Som jag  inta har någon egentlig lust att köra =( Är såå dödligt trött på alla turer fram & tillbaka till verkstaden! Den gick i alla fall igenom besiktningen nu när Roger kämpat med att ta bort solfilmen på framdörrarna... Tur det i alla fall!
 
Ellioth är nöjd & det spritter i hela den lilla kroppen! Han ska få åka på turne med pappan idag med, lämna in bilen och göra ett par andra ärenden med! Jag & Loppan stannar hemma & myser tillsammans och jag ska försöka få lite gjort! Badrummet behöver få sig en omgång och det gör sig tydligen inte själv =( Hm Inga har tydligen långledigt =)
 
Annars fortsätter vi vår kurering och det går verkligen åt rätt håll!! Fredagskvällen blir mys framför soffan med något gott att äta, inte tacos denna fredagen för jag känner mig ganska trött på det... Undra varför?? Har lite idetorka men det kanske går upp ett liljeholmens när vi är & fredagshandlar??
 
Nåja det blir nog en go fredag så ni får ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0