Vart På Graven

Såå fint det var på kyrkogården idag!
Ellioth hjälpte till att sätta ljuset på farfars grav ♥
 
 
 
 
Vi tog en promenad på kyrkogården och tittade på alla ljusen och alla fina gravar!
Minneslunden var såå vacker!
Ellioth hade många tankar & funderingar när vi gick där...
Det är svårt att besvara hans funderingar men vi gjorde så gott vi kunde.
 
Nu när vi kommit hem och landat har game cubet startar & barnen har spelat Mario Cart.
Det är så roligt att se dem spela, de flyger runt lika mycket som bilarna på spelet =)
Tänk att det kan finnas så mycket energi i en liten barnakropp...
 
Alvin är äntligen hemma och hans småsyskon är på honom hela tiden =) Som de har längtat!!
Han får vara lekfarbror resten av kvällen tror jag =)
Ikväll blir det smaskiga delekatesspotatis med färsk timjan, fläskfile och en smarrig dippsås!
Låter som en perfekt lördagskväll!
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad vackert det blev på graven.. :) Jättefint, verkligen. Borde kanske själv ha besökt lite gravar (morfar, gamlamormor & farbror/farmor/farfar) men vi var ju lite upptagna med "den stora flytten" idag för Titti. Jäääävligt trötta är vi. Så det får bli en annan dag.
Hahaha! Ungarna spelar spel som jag gör!! XD Mwahaha!
Låter som att ni dessutom fick en mycket smakfull middag. Mamma stekte fisk och gjorde rotfruktsgratäng. Helt okej!
Nu ska vi dega framför TV:n. Jag har fått tag på Looper (ny film nyligen på bio - med Bruce Willis) - verkar jäkligt bra och har fått jättebra kritik.
Kramar

Svar: Tack <3 Ja det blev jätte fint!! Nu e middagen uppäten och vi e mätta & nöjda! Barnen har fått sitt lördagsgdis så nu e det lugnt i lägret =) Jag hoppas på en bra film på tv:n efter Så mycket bättre... Annars kanske jag kommer in till dig =)
Kramar
Familjen Stehnson

2012-11-03 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0