I Dag Börjar Grey´s

Åh snart blir det mys i soffan till världens bästa tv-serie =) Äntligen, det har vart såå tomt!!
 
Idag har vi vart en tur till stan & inhandlat vinterskor till mina barn & jag har köpt nya skor till mig med =) Ha ha nu kan jag gå ut utan att det blåser in kallt, utan att bli blöt om fötterna!! Känns såå skönt!! Nu kan man göra ännu en bock i listan!
 
När vi ändå var istan hämtade vi hem Alvin från moppekursen och vi han till & med se honom köra!! Åh man blir änna lite stolt i mammahjärtat när man ser honom! Han klarade det galant!! Kommer att bli hur bra som helst!
Till helgen kommer han hem & ska på bio med en tjej på fredagen ♥ Våra fina Alvin!! Ska passa på att mysa ordentligt!!
 
Nä nu börjar Grey´s så nu har hon inte tid mera =) Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0