Jag Vill Ha.....

Gutten morgen!!
 
Åh vad jag vill ha en egen måne =) Nä skämt å sido men en ny dator... Tänk om =) Den här skrothögen gör precis som den vill & jag tröttnar!!!
 
Nu ska jag till jobbet, till alla goa barn & hitta på massa busigheter =) Hi hi det e kuligt!! Har massa saker på lut & det planers för fullt!
 
Det finns en en trappa upp & ibland ska man bara ha lite tur med sig! Har vart medlem i en filmklubb till barnen, vi älskar ju film på den här adressen =) Så tog jag upp medlemstidningen nu och kollade när denna månadens film skulle sägas upp... 1:a oktober!!! Skit det var igår!! Men jag gick in på sidag & kollade och där stod dagens datum! YES!! Nu har hon till och  med gått ur klubben =) Det e bra dyrt att vara med i klubbar så men de har väldans bra start erbjudande!! Me lika alot!
 
Nä nu går min taxi, min underbara man kör mig idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0