Ny Vecka!

Då går vi in på en ny vecka med nya möjligheter =) Helgen gick fort men det kändes ganska ok att åka till jobbet idag!! Har haft en superduperbra dag och längtar faktiskt till imorgon!! Det blir temastart & föräldramöte på kvällen =)
 
Kom precis hem från ett kort varv med Zelman & det var riktigt skönt, huvudvärken släpte nästan... Segt som 17 och mina ipren ville inte hjälpa =( MEn kom hem till en make som tände massa ljus & sen har vi lagat mat, kasslergryta och ris! Barnen var inte lika förtjusta som vi dock... Jag & Roger fick sitta kvar & äta själva... Läste en intressant artikel om mat & barn i HN idag och jag hänger faktiskt med på det den sa. Det finns inte att vi kan förvänta oss att kidsen äter en lugn & skön middag när man e mer trött än hungrig! Det gäller bara att bestämma sig för att inte bli irriterad... Barn får i sig det de behöver utan  att vi ska behöva TRUGA i dem mat! Ibland får man välja sina strider!!
 
Nu blir det slappa i soffan framför tv:n tillsammans med min gubbe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0