Tanfen Kom!!

Vi tog sovmorgon & ingen klocka och det var ganska skönt! Det har inte vart en rolig natt då Lovis vart vaken & hostat! Min nacke gör lika ont idag men jag fortsätter med ipren & värmekudde!!
 
Det blev äggfrukost till Ellioths stora lycka! Massa äggbilar med kaviar =) Mitt under fruskosten kom han på tandfen! Drog fram stolen och klättrade upp för att titta på fläkten... "Jaa, Tandfen kom!! Vist e tandfen på riktigt mamma! utropar han!!
Klart att tandfen e på riktigt!! Han hälde ut sin guldpeng & la den i sin plånbok =) Söta killen!!
 
Lovis gapade stort & tyckte att hennes tand med va lös... Vill ju med vara stor tjej!! Men hon får allt vänta ett tag till!
 
Lämnade Ellioth en kortis dag & har nu mystid i soffan med Lovisen, har till och med hunnit läsa en uppsats från skolporten till nästa tillfälle!! Känns bra i alla fall och jag har öppnat nästa bok som ska läsas så nu blir det fortsatt plugg i soffan, värmekudden och levande ljus! Helt ok! Önskar bara att det onda kunde försvinna med =) Men man kan inte få allt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0