Alvin 15 År

 
Söndag kväll & jag är rätt mör vill jag säga =) Haft en kanonhelg med massa happenings!!!
 
Lördagen startade i ottan av en man som diskade innan 7!!! Bara att traska upp, gå en promenad runst stränegn och ladda batterierna! Helt underbar luft var det ute & såå saknat! Fruskosten smakade ljuvligt när man kom hem & sen gick damsugarn, moppen & trasan i 700 knyck inför kvällens kalasande =) En dusch när tårtan stod i ugnen och sen drog Pia, Jennie & Anette (Jennies gäst från Danmrk) in mig till city!! Tjejdag, egentid, god lucnh på hus nummer 13, lite vin, Irish Coffe och en härlig promenad på Varbergs fästning! Vinden i håret & nostalgitripp!! Träffade Karin som fotade ett bröllopspar ♥
 
Hem & fixa maten & tårtan innan gästerna kom! En mycket trevlig kväll med "Ja må han leva" god mat & mys i soffan!! Precis som det ska vara! Kan inte fatta att grabben är 15 år! Imorgon ska Roger åka in till stan med Alvin så de kan kolla på en moppehjälm =)
 
 
Älskade Alvin!!
 
 
 
 
Idag har vi firat söndag med en morgonpromenad & sen en tur till Klitterbadet!! Nett & Tobbe med familjer var med & det var jätte mysigt!! Blev såå inponerad av Ellioth idag, han fick nya armpuffar, vågade doppa huvudet & koka kaffe!! La sig på rygg & "flöt"!! Häftigt!! Det går framåt & det är såå underbart!! Loppan är väldigt vågad & tar sig runt i hela abssänegn på egen hand med armpuffar, åker rutchkana mm... Hon gjorde mig däremot väldigt inponerad i duschen, stod & duschade själv!! Hon e såå feg vad det gäller att få vatten i ögonen ( precis som sin mamma) Men hon backade in & duschade lääänge!!
 
På McDonalds tryckte Ellioth i sig två hamburgare, lite pommes & glass, fattar INTE vart han gör av det!!
 
Blev kaffe & tårtätande när vi kom hem med Nett, Rikard & Vilja!! Mysigt värre! Lovis ville måla...
 
 
Alla sätt är bra utom de dåliga =))
 
 
Nu kan jag säga att jag vill se Beck men har två enormt pigga barn & dagen Beckfilm är ju inte särskillt banvänlig!! Vill att de somnar gottigt NU!!!!
 
Imorgon startar en ny arbetsvecka och den är mins sagt tung, sena kvällar och mycket pluggande!! Så jag hopps på bra väder så man kan få klämt in en promenad ibland =) Ha en fortsatt trevlig kväll!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0