Lördagsmys!

Idag blir det lördagsmys på Stehnsons place =) Har nyss vart på Eklöws & inhandlat en lördagsgodispåse och sen sålde de svenska äpplen... Hade absolut inte tänkt på äppelpaj... Fast nu bidde det det i alla fall =) En trevlig suprice för min gubbe!!
 
Idag har jag vart piggelin igen, har legat hela fredagen och inte mått bra alls =( Vet inte vda det var för fel men magen ballade ur totalt så det var en skitdag hela långa dagen och min lediga dag till på köpet! Suck!! Men idag har jag fått gjort lite i alla fall! Det blev Kalops till middag till familjen stora lycka! En skogspromenad med Nett har jag med fått gjort så man har tankat lite =)
 
Alvin har en tjej här, Linnea och de ligger i soffan & kollar på en film! Mysigt, de var med på Eklöws de med!! Kvällen bjuder på fredagsmys för hela slanten framför tv:n med godis & snaks och en bra film!
Hoppas ni får en lika trevlig kväll som vi =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0