Mickelsmäss!!

Idag har vi vart på utflyckt med mormor, jag & de små barnen! Varbergs fästning är otroligt vacker och dagen till ära utsmyckad till tänderna i höstens alla färger! Fanns såå mycket att titta på och smaka på =) Höstsoppan från Kvantum var såå god! Hade jag lätt kunnat göra hemma! Det blev rostade mandlar och en kardemumma kaka inhandlad som vi ska avnjuta till kvällskaffet! Vi köpte chokladdoppade bananer som mamma & mormorn åt med god aptit medans barnen skalade av chokladen =) Mycket folk i rörelse på stadens gator och det är extra mysigt tycker jag!
 
Nu äntligen har jag fått tummen ur och tagit foto på våra nya utemöbler =) Bättre sent än aldrig!!
 
Otroligt fina & väldigt sköna att sitta i =)
 
    

Barnens egna bord & lite extra mysfaktor med nya höstblommor gör susen!
 
Igår hade vi ju familjemys och gjorde äppelpaj tillsammans, jag & barnen! Alla barnen!! Det åt med god aptit och pajen tog slut =) Ellioth & Lovis tyckte att glassen och vaniljsåsen var godast =)
 
 
Smulpaj med vaniljssås =)
 
 

Våra hjärtan!!
 
När trollen somnat blev det filmtajm med store grabben och det var jätte mysigt! Han har vart hemma nästan hela helgen och det är såå mysigt att få chansen att umgås lite extra när han bara e här varannan helg!!
 
Vi har en lååång vecka framför oss och många sena dagar fulla med jobb & förskoletid =) Men det fixar vi galant vi har Norrköping i sikte =)
 
Nu ska två små troll duschas inför morgondagen & sen ska mamman ut på en kvällsrunda med hunden =) Bästa Nett ska oxå med så det blir lite tjejsnack på köpet!!
 
Ska försöka börja med min examination till handledningskursen & läsa lite böcker nu =) Hade ju en del att läsa kan man säga =) Men det e egentligen bara roligt och känns inte så betungande, jag har lång tid på mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0