Sjuk =(

Fy farao va jag e skruttig!! Men som sagt jag har jobbat länge nu, 4 veckor och det har faktiskt gått hur bra som helst =) Ska egentligen inte klaga...
Igår fick vi städat av här så idag blir det soffläge hela dagen för att jag ska orka jobba imorogn! Är en viktig dag med extrainsatt personamöte på kvällen med tanke på att vi fått en ny chef =) Vill jag juinte missa!! Så panodil, varma drycker, halstabletter, nässpray och soffläge med film tycker jag är ett outstanding bli frisk tips =)

Barnen leker för fulla muggar och det är såå mysigt att sitta och lyssna på dem =) Det e rollek, de e en familj xom äter, jobbar mm! Tycker det e såå fantastiskt! Är såå lycklig över att de har varandra!!
Bästa vänner & syskon!!

Min underbare make har nu vart nere i affären och köpt nybakade frallor till frukost!! LYCKA!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0