Sjunde Veckan

har börjat =) Känns såå fantastiskt roligt! Kan knappt fatta att det är sant, inne på sjunde veckan och inte en enda vabdag!!
 
Har två kids som trivs som fisken i vattnet på sin förskola och de mår såå bra av kontinuteten och det gör mamman med! Känns som om man får gjort det mesta på jobbet som bör hinnas med under arbetstiden och det känns skönt! Det e en himla skillnad när man kan vara på jobbet utan en massa avbrott!!
 
Har haft en jätte skön och mysig helg i Norrköping hos moster Ulla & Yngve =) Stugan var precis såå underbar som man kunde tänka sig och jag hade nästan gjort vad som helst för att få något liknande! Lite av en dröm =) Men en dag så kanske! Turen är att jag och min man är ganska lika på den punkten och vi drar nog åt ungifär samma håll!!
 
 
Får bli lite bilduppdatering lite senare... Har precis fått ätit middag och satt  två små trötta barn i pyjamas i Ellioth rum för att kolla på lite film och hoppas att de somnar snart! Vi var i stan efter jobbet och har köpt vinterjackor till barnen!! Är jätte nöjd!!
 
 

Det bidde varsin mössa & varsin halskrage oxå så nu e det bara extra vantar, skidbyxor och vinterskor =) Ha ha jag känner att vi e på rätt sida!!
 
För övrigt har vi fått lite mer svr på hur det går med Rogers axel =( Inget vidare!! En op e bokad och sjukskriven året ut =( Fy farao va tråkigt, jag har en man som klättrat på väggarne och det e inte roligt att se den man älskar bara gå ner sig! Som det ser ut är det en sena som losnat... sy fast den alternativs en hoockplatta så vi får helt enkelt se vad som händer & fötter!!
 
Nu blir det sängen för den trötta mamman!! Natten på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0