Tacos & Torsdagsmys =)

Helgen stundar på Lomvägen & vi njuter av att arbetsveckan är slut!! Har haft en riktigt mysdag!! Vi har vart i skogen hos Carro & laddat batterierna!! Äppelpaj &vaniljvisp var inte dumt & massa härligt tjejsnack med massa barnlek =) Precis som det ska vara!!
 
Nu ikväll blev det tacos och torsdagsmys! Har två stentrötta barn som ligger i bäddsoffan tittandes på Blixten! Det har vart en tuff dag för trollen idag med fotografering på Solkulla idag, lek med kompisarna i skogen mm. Pia var över en svääng så det blev lite grannsämja med =) Nett & söta lilla Vlja tog en kopp kaffe nu på kvällen och mys i soffan!! Jag fick till & med ha lilla Vilja i famnen en bra stund innan avisen tog över för Loppan =) MYS!!
 
Imorgon blir det en tur till en kollega på förmiddagen med lite pluggande över en kopp kaffe =) Trevligt!! Annars blir det till att ladda inför helgens kalasande =) Kanske skulle ta ett varv med snabeldraken oxå... Kan ju behövas =)
 
 Roger fick sitt läkarintyg... Känns inte roligt, det ser ut som en låååång sjukskrivning och det tär! Tycker att det är såå orättvist och det gör mig såå ont att se honom gå här hemma utan förbättring! En stundande op som vi inte vet hur det slutar med eller hur lång tid & rehab det kommer att kräva! Varför i hela friden ska han behöva gå igenom allt detta??? Önskar jag kunde ta lite av hans smärta ♥
 
Nä nu gitter jag inte mer idag, blir soffhäng med min älskling tills ögonen går igen! Trevlig kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0