Älskade farmor

Sitter i köket, är alldeles trött... Tårarna kan inte sluta rinna nerför mina kinder...
 
Ikväll kom det där samtalet som jag väntat på... Mamma & pappa hade nästan precis kommit hit för att ge Loppan en födelsedagpresent... Jag kände det såå på mig att det var idag som min älskade farmor skulle somna in...  Nu slipper hon att kämpa mera, slipper all oro!
 
 
Är såå lycklig över att jag fick tagit detta kortet igår när jag var där! Är såå glad för den sista tiden jag fått tillsammans med farmor och att hon vet att jag vart hos henne! Detta kortet kommer jag att bära med mig för evigt och känslan av hennes trygghet & styrka!
 
Hon valde dag med omsorg & kommer för evigt att vara med & fira Lovis födelsedag!
Min älskade farmor som funnits i hela mitt liv...
 
Lämnade trollen hos bästa gudföräldrarna och åkte in till farmor... Så konstigt tomt det var att gå uppför trappan och in i hennes lägenhet... Hon låg så fridfullt, utan oro & uan smärta i sin säng. Ingen skrynkla i pannan... Farfar har vart & hämtat henne...
 
Underbara personal fixade kaffe och klädde farmor i sin klänning... Så vackert & så rofyllt! Underbara vackra farmor, nu kan du äntligen få ro och vara tillsammans med farfar & Carl-Erik... Hälsa farfar ♥
 
 
Min vackra farmor i sin klänning på vårt bröllop ♥ Nu kan du & farfar dansa gammeldans igen!
 
Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0