Lego

God morgon!
 
Åh va den här mamman är supertrött... Har vart en mindre bra natt med vakna barn så det känns som om jag inte sovit ett enda dugg =( Men jag tror att jag ska ta & sätta på lite kaffe så kanske jag vaknaer till liv! Roger stackarn gick upp mitt i natten & åkte halv 6 till jobbet. Han var inte dundermotiverad att jobba en söndag, men nu e det jobb 24/7 i två veckor framöver...
 
Min lilla Loppa sover forfarande och jag tänker inte väcka henne!! Nu har jag lite egentid med min son som nyss upptäckt en ny värld =) Lego!! Han bygger & bygger & bygger, hela tiden och jag tycker att det är såå roligt att se honom! Jag tycker att lego är bra leksaker som är utvecklande och kreativa! De stimulerar fantasi & samarbete och det smittar av sig på hans lillasyster med =) Fast hon älskar sina My little  Pony just nu!!
 
 
Mitt lilla hjärta!!
 
 
Idag är ingen vanlig dag för det är mammas / mormors födelsedag!! Hurra hurra HURRA! Idag bär det av till Näs hela dagen för att gå igenom farmors lådor så mamma & pappa kan få tillbaka sin hall. Jag ska ta med kött så vi ska äta kallops som mamma älskar! En promenad till lammen med hopps vi på så kameran får nog allt följa med så får vi se om vi kan få något gulligt kort på de små ullbollarna!!
 
Nepp, nu måste det bli kaffe!! Ha en trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0