Träning =)

 
Har två kids som är pigga som två små mörtar... Kan undra om det beror på att Loppan har sovit två gånger idag... Ruttinerat - NOT!
 
Jag & Lovis gick en underbar runda runt stränegn och njöt av sällskapet!! Hon somnade dock efter halva rundan, jätte gottigt!! Så såg ett vårtecken, vitsippor! Små saker som kan förgylla för en stund!
 
Det blev bandspagetti & kyckling... Tog slattarna av grädden som vart över från marängswissen... Det märks att vi inte är vana att äta fet mat för fy katten va ont i magen vi fick! Imorgon blir det nya tag! Vanlig dag... Känns jätte jobbigt att jag ska jobba imorogn och jag känner inte alls för det! Hade heslt bara legat kvar i sängen med en bra bok... Det har vart alldeles föör  mycket!
 
Efter maten hände något underligft med
 
 
Mina älskade ungar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0