Fredagslyx

Oj redan fredagskväll... Hur hände det? Magen e mycket bättre men jag är fortfarande öm och orolig i magen och skulle ju ta det lugnt!! Men att ta det lugnt för en fru Stehnson kan var ganska knivigt...
 
Idag har jag städat, tvättat och städat den "nya" bilen medans min gubbe och Rikard bytade bromsar... Så frun har dragit sitt strå till stacken ch hjälpt till att fixa och dona på bilen hon med =)
 
Nu däremot är jag dödstrött så jag slappar i soffan till Wallander... Ellioth har jätte svårt att somna och jag har fått säga till honon femtielva gånger!! Jag har gjort mig lite fredagsmys men insåg att det var något fel på chokladen så den åkte ut! Legat alldeles föör varm sen vi var på legoland - inte god! Det blev en smarrig glas i stället och frukt! Istället för ostbogar som jag först tänkte att jag ville ha... Ett aktivt val!
 
 Farligt god päronsplittglass :) Mitt fredagsmys med Wallander ♥ me like alot! Det går att komma på rätt bana :-D 
Skönt med en lugn fredagskväll efter den här veckan!
 
Lyx när gubben e ute & rorar sig!!
 
Egentligen skulle vi haft folk men jag kände att jag orkar inte umgås med någon (särskillt sånna man inte känner) när man inte mår som en primadonna! Det var faktiskt jätteskönt att bara vara jag hemma med kidsen (förhoppningsvis) snart sovandes! Jag kan förstå att det e svårt att somna när termmerter visar på 21,5 ute och inne vill jag inte veta...
 
Nåja nu tillbaka till filmen och bädda ner sig i soffan, meducibeb e tagen både för magen & den ljuvliga huvudvärken som precis kom och anföll mitt höve...
 
Over and out!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0