Gummibröllopsdag

 
Idag för åtta år sedag sa jag ja till mannen i mitt liv ♥ Det är helt otroligt vad tiden går fort och ändå minns jag den dagen som om det vore igår. Alla känslor, fjärliar i magen, lyckan och den otroligt starka kärleken! Att man kan älska en annan människa så otroligt och att älskas tillbaka är en otrolig gåva!
 
Älskar dig ännu mer idag hjärtat!!
 
 

Tänk att vår lille Alvin blivit såå stor... Det syns ju vem hans bror brås på =)
 
 
Hittade en bild som värmde mer än nå´t ♥ Saknar dig såå farmor!
 
 
Snyggbilen vi åkte i =)
 
 
Våra små ljuveler som var med på vår dag! Vår underbara lilla Emmy och Alvin som var våra brudnäbbar ♥ Och Adam som är Alvins storebror!
 
 
Här har vi kommit fram till Träslövsgården där vi hade vår fest. Vi står under äreporten som våra nära & kära gjort!! Brudtärnor är Lisa & Tina och Rogers Best man är Kenneth.
 
 
Rogers syster Camilla fotade alla våra gäster och tog många härliga bilder av vår dag.
Här är min vackra mamma & pappa som var värdpar denna dag och hjäpte oss att få det bröllop vi ville ha!
 
 
Hittade detta vackra kort på Rogers pappa Jan och hans älskade Lena!
 

Här har vi vår toastmaster & toastmadame som gjorde vår fest till ett otroligt minne =)
 
 

 
 
Pappas tal till brudparet var både alvarsamt, roligt och fyllt av kärlek!
 

Här skulle jag finna min brudgum genom att känna på benen... Hm ja det kanske inte blev riktigt som jag hade tänkt... Den man jag valde var tvillingbrodern Tobbe =) Ha ha jag kan ju skylla på att de har väldigt lika ben i alla fall!!
 
 
Jörgen & Mari spelade upp en sketch om oss osm var slående =) Otroligt bra gjort, det fanns nog ingen sopom inte flabbade och kände igen oss =)
 
 
Emmy rockar loss mot slutet av festen =) Vår lilla sötnöt!!

Ett stort tack till er alla som var med och delade vår dag och gjorde den till ett oförglömmligt minne!!

 
 
Min små kom och väkte mig sex idag, Ellioth somnade om i pappans säng men Lovis tyckte att det var morgon... Klart att hon tyckte, har man sovit 11 timmar i sträck så är man ganska utvilad =) Det känns som om vi vänt tillbaka livet ganska bra på ett par dagar och ändå har vi två dagar kvar innan allvaret drar igång! När klockan ringde fem åkte den av fortare än nå´t... Migränen har satt sina klor om mitt huvud och nu preppareras det med Ibumetin och kaffe i soffan under mitt täcke. Känns ändå rätt ok att ha en sån morogn, lugnt & skönt! Roger blev inte såå sen, 11 kom han hem. Utan nyckel knackade han på dörren och jag va nog inte vaken alls när han smsade och jag läste, traskade upp och låste upp... Shit va trött jag va!
 
Åska, regn och svalare (klibbigare) hm det var inte det väder vi beställt idag! Ikväll ska jag, mamma och barnen gå på teater i Falkenberg, Teatergläntan presenterar deras uppsättning av Emil i Lönneberga! Det ser vi fram mot, men jag vill inte att det ska regna eftersom det är utomhus!!! Wow nu åkte tv4 på och nyhetsmorogn, det är nog första gången jag fått titta på det den här semestern! Annars är det den underbara barnkanalen som går på här! Och tänka sig, 4:an funkar! Jag felanmälde den igår och när vi åkte till stan kom mediateknik och fixade det =) Me lika alot! Ja jag kollar mycket på 4:an. Vi har ingen boxer utan använder det utbudet som "ingår" i hyran och det är fullt tillräckligt då man inte hinner titta på mer kanaler än det som finns... Vist hade det  var härligt med 7:an och lite filmisar men när skulle jag hinna kolla på det?? Barnkanalen finns ju, ha ha!
 
Nä nu kallar plikten, min dotter är hungrih och vill ha en macka NU!!! Så mamman får allt ta sig i kragen och fixa lite frukost! Men min huvudvärk har gett med sig och det känns ganska bra =) Ha en bra dag med er alla!! Pöss & kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0