Njutdag!

Goddagens!!
 
Härlig lördag & och en veckas jobb är avklarad! Känns jätteskönt!! Har vart en rolig men tuff vecka och det var otroligt skönt med helg! Har vart sanslöst trött i veckan med alldels för lite sömn... När man väl sovit har det var oroligt och rörigt =( Inte bästa utgångsläget!
 
Två nätter har gått med madrassen vid sängen och ungen har vaknat efter ca: två timmar och drömmt och vart otröstlig! Bara att bädda ner honom och sen har han sovit hela natten, vi med! Helt otroligt skönt så nu får det vara så ett tag fram över... Vi har sagt att han får somna i sin säng och komma till oss när han vaknar... När jag berättade att madrassen låg där lös hel ungen upp och han tittade på mig och sa TACK  ♥ älskade unge! Det värker i hela mammahjärtat och det är hans bästa som står i centrum!
 
Min lilla Loppa har äntligen hittat till toaletten =) Det släppte i veckan! Vi har suttit på toaletten varje morgon efter en torr nattblöja... En dag kom det! Lovis tyckte det var skithäftigt!! Det sitter fullt med Hello Kitty klistermärken i hennes garderod, hon möblerar om bland dem, river sönder dem och flyttar runt, I don´t care... Helt underbart! Hemma är hon torr, går på toaletten när hon behöver, hänt en olycka igår med nummer 2... Oooops och det var INTE roligt och sen ville hon ha blöja... Men nu kör vi på igen =) Det går utefter henne och i hennes takt och mutor med klistermärken blir det = ) Nöjd unge och nöjd mamma!!
 
En god vän var hemma igårkväll, grillat, lite vin, massa skratt, massa kramar, long time no see så det var härligt!! Lär bli fler gånger under tiden som kommer!!
 
Idag blir det grillat, karr'eskivor i frysen men vet inte vad jag vill ha till =/ Ska räcka med mina pp för bonusarna e over and out... Sallad & ris kanske, eller pasta... Hm I-lands problem! Ellioth är med sin pappa i bilkyrkogården =) Överlycklig kille! Blir mycket barntid nu, kvalitetstid, allt för att det ska kännas bra tiden tillsammans! Det behövs verkligen!! TKan tänka mig att det är en nöjd pappa med!
 
Imorogn ska vi bada på Klitterbadet! Familjedag och mys på hög nivå! Känns som om det är höst redan och det känns fantastiskt! Tända ljus och mys och jag älskar det! Häriga dagar men kallare kvällar så utekvällarna är nog förbi! Hoppas på en kräftskiva ute i partytältet men då åker tjocktröjan på =)
 
Ha en skön lördag på er! KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0