Tål inte...

fett, flöt och gott gott... Så är det med mig!! Ska inte äta sånt!! Egentligen ska jag inte äta sånt alls men så ibland trillar man dit och då tryfflar man såklart för det e ju såå gott =/ Fick känningar idag, rapade ägg/popcorn så jag tog en tablett när jag vaknade, gick med stavarna och åt en bra frukost!! Hade ont i magen och kände mig uppsväld men jag lyckades småäta boort det onda med plommon, kiwi och vatten =) Det funkade idag så jag e nöjd =)
 
Har tvättat en hel del, inklusive delar av soffan för det var någon som kletat choklad på den.... Nu e chokladen borta och all skit som låg inunder... En ny damsugarpåse hade vart bra tror jag!
 
Nu är allt ute i solen och jag hoppas på att det ska torka, skummgummi är ju inte känt för att torka på evigheter!!! Men jag måste ju göra ett försök!!
 
Ellioth är och leker med Herman och Lovis leker på sitt rum! Jag splappar i soffan,  på de delar som finns kvar! Mam´nnen polerar bilar för glatta livet och tycker nog att det e lite kuligt! Robban undrade om han kunde ställa deras här vid två =) He he, hoppas kunde ju han!
 
Nä i eftermiddag blir det till att laga söndagsmiddag, kotletter, potatis och brunsås! Me like!! Vanlig husmannskost det gillar min mage! Håller tummar och tår för att det ska bli en bra vecka! Hoppas verkligen att den ska vara bättre än den förra! En del av min mage är ju in det med... Tål inte stress, oro och fet mat =) Herre jösses, min mage har det inte lätt alla gånger men nu så börjar der ordna upp sig!!
 
Önskar er en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0