Tuff dag!

Vet inte vart jag ska börja... Är egentligen dödstrött men går på högvarv på något sätt... Sitter i soffan med mannen och slö tittar på tv. Det var en bra serie som startade ipå 4:an ikväll. Fruktansvärt och jobbigt att titta på men man kan ju inte stänga av.
 
Månen lyser stor, rund & full så hur natten blir det vet jag inte. Jävla förbannade fullmåne! Jag ställer mig in på det värsta och tänker att då blir det kanske lite bättre... Vi tar en dag i taget, tar hand om varandra och jag vabbar denna veckan. Jag hoppas att det mesta kommer att lösa sig, att den plan som är uppsatt idag håller och kommer att hjälpa Ellioth att fungera i skolan. Att han kommer att tycka det är roligt tillslut! Imorogn är ju första dagen i skolan och jag ska vara med hela tiden, ända tills det blir bra! Man får hjälpas åt, problem är till för att lösas och vi fixar det här. Huvudsaken är att det ska bli bra för Ellioth! Han är långt ifrån ensam om att tycka att det är jobbigt att börja skolan och jag önskar att det bara vore vanlig oro.. men så är det inte här...
 
Jag är helt slut inombords och en trött, lessen mamma som tänker göra det som jag finner vara den allra bästa lösningen för mitt barn!
 
Nu blir det natten för min del! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0