Well done!!

Fy fan va jag e bra!! Nä det e inte förbjudet att säga så, ibland!
 
Vi va inne och vägde in oss idag och jag måste säga att jag blevt grymt imponerad av mig =) Jag har lurat mig själv hela tiden, i en hel vecka att jag gått upp 3.4 kg!! I själva verket var det bara 1.3!!! Såå underbart, nu är det verkligen bara att köra på i rätt anda!
 
Jag har äntligen fått köpt mig ett par nya crox till jobbet & det är verkligen en Cissifärg!!!
 
 
Handlade lite på vägen hem och dumpade av Ellioth hos Herman så de fick leka av sig, två rastlösa själar =) Min Loppa "badar" leker med sina baddockor på framsidan. Det e varmt men molnigt emellan så vi åker inte till stranden idag... Imorgon väntas åska & regn...
 
Så det gäller att njuta medans man kan....
 
Lite mer frukostinsperation =)
 
,
Frukost 5pp.
En groving 3pp, bregott 0,5 tsk 0pp, 1 skiva skinka 0pp, tomat 0pp, Nektarin o 10 vindruvor 0pp, 1.5 dl naturell yoghurt 1pp, kaffe med mjölk 1pp och vatten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0