Fy farao!!!

Är totaldeckad... tredje dagen med 40 graders feber, då e man inte häftig!! Loppan verkade lite bättre igår men ligger i soffan och bara är idag =( Flunsan har tag Ellioth med storm idag och febern e skyhög och han hostar lungorna ur sig =( Stackars liten!
 
Ont i kroppen både av flunsan i sig men oxå en jäkla träningsvärk efter all hosta!! Undra om den gör någon nytta?? Man kanske har gjort situps för ett år frammåt??
 
 
Hoppas hoppas hoppas att Roger klarar sig!! Han är helt underbar, jobbar häcken av sig och fortsätter när han väl kommer hem... Då lagas det mat, diskas & plockas och springer med vatten, papper mm ♥ Söt han är!!! 
 
Nä nu ska jag försöka fixa varsin macka till mig och mina troll, vi har ingen direkt matlust och jag mår illa hela tiden =(  Men inatt har jag inte pratta med ulrik i alla fall!! Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0