Slappisar

Jisses va segt!! Det känns som om vi inte riktigt har den där orken idag... Barnen spelar tv:spel, tillsammans!! Såå roligt att höra på deras tjo & och tjim =) De hjälps åt och det e gött att höra att de e sams i bland =) De är ganska ofta i luven på varandra och tjivas ständigt, retas med varnadra och bägge e lika illa och lika "roliga" att reta... Man får medla, hjälpa, lösa bråk eller helt enkellt bara säga time out! Ibland hjälps det inte att medla... Ibland hade det vart skönt att ta den ene och slå den andre med =) Bara de kan vara tysta....

Roger e ute och pimpar av golfen, nu e den ute på anons... Får väl se om det kan vara någon som ringer =) Hade löst mycket just nu!! Ett problem mindre.... Det känns inget jobbigt längre heller och det kommer nya bilar hela tiden om vi skulle behöva en bil... Men det funkar faktiskt mycket bra att gå! Jag e grymt impad av mig själv =) Ha ha tänk att detta fixar ju jag även på vintern... Kan inte skylla på den i alla fall!! Nu går det ju mot ljusare tider och det blir bara bättre =)

Så länge funkade det....... Nu e det krig.... Japp det var det de... Undra hur trollen ska lösa detta?? Låter dem hållas lite till...

Ska ta på min lilla höna lite kläder, Ellioth har redan klätt om... Igår gick han i pyjamas HELA dagen!! Go lördag!! Var inne på vv-möte, ner 0,4 igen.... Fick min förta stjärna =) Ändå ballade jag ur igår kväll och gick bazukas på godisskålen och vinet =) Hm... Nåja ny dag idag och jag har druckit massa vatten, vart ute och gått och ätit en bra frukost! Planerat middagen, kotletter med tillbehör... Japp det blir bra det här och veckan som kommer blir stenhård!! Inget godis nästa för det kan jag inte motstå.... Nya TAG!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0