Suck!!!

God morgon på er!
 
Första natten jag sovit gott i min säng, hela natten utan att behöva vandra över till Ellioths säng =) Helt underbart & inte ont i ryggen heller!!!
 
Mina små liv slumrade vid 9 igår och jag & min prins gick och la oss halv 10.... Japp vi var dödströtta!! Det tar mycket på en när man måste prata om jobbiga saker och försöka ta ett vettigt beslut...  Men vi är nog på väg till att kunna lösa det mesta, jag och min gubbe!!! Tänk vi har klarat av det mesta jag och han och det ska vi gör den här gången oxå!!!
 
Snart är den andra veckan med vv gjord och det har gått hur fins som helst och nu när jag lagt om alla pp så inser jag att det kan vara ganska svårt att äta upp alla... Har aldrig kommit till den insiket förän nu! Men någon gång ska ju vara de första!! jag äter tre mål om dagen och jag blir mätt, ibland finns det till ett mellanmål eller två, ibland finns det till goare middagar... Idag ska jag starta med havregrynsgröt och banan!! Det är en höjdare måste jag säga och man står sig mycket bra på det! Gött!!
 
Snart iväg och lämna mina små! Måste ju säga att det funkar helt fantastiskt att bara ha en bil och den här veckan har vi praktiserat detta på riktigt, golfen e inne på lack så nu har vi bara EN bil =) Hi hi jag vandrar till jobbet varje dag eller cykeln, fast den hann jag bara med en gång innan det vita snöret kom ner igen =) Känns såå himla bra!!
 
Min prins har fått op tid med, den 22/2, samma dag som vår Zelma ska till doktorn och ta bissingarna. Ett par hektiska veckor har vi framför oss men det ska säkert gå finfint!! Ska bli såå skönt när Roger vart inne och fixat ärret och sen får jag ha honom en hel vecka hemma!! Då får man ladda ordentligt för sen lär man inte se honom på länge =)
 
Nähe, ha en riktigt bra dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0