Dagen D

Guten tag!
 
Då har vi nått fram till dagen med stort D... Examinationsdag och jag är klar med förberedelserna =) Nu väntar jag på att klockan ska gå och jag kan bege mig in till staden för att få det överstökat! Min kollega läste igenom det skriftliga underlaget inför dagen och hon tyckte att det var jätte bra =) Känns skönt!!
 
Nu har jag tre karlar i badrummet, golvläggaren från igår och jan elev koom vid halv 8. Nu har även fuktteknik-killen kommit och han mäter fukten... Det finns ett område så nu tar de bort mattan för att se hur det ser ut under =/ Aj aj aj jag vill inte ha en avfuktare där i veckovis!!     
 
Yes!! inga konstigheter - nu kan mattan läggas in!!!
 
Ha det bäst!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0