Halleluja =)

Äntligen har jag lämnat in min handledningsfilosfi =))
Nu väntar en veckas vånda innan examinationen.... Har fått ett arbete tillbakat´, meningen är vi ska läsa de andras arbeten som är i samma grupp samt opponera på ett... I morgon e deadline så det känns såå skönt!! Nu kan man slappna av lite i alla fall!
 
I morogn ska julen ut hade jag tänkt, egentligen hade jag kunnat ha den ett tag till men badrummet ska renovera
ras på måndag så jag har inte såå mycket val. Allt ska ju upp genom vindsluckan inne i badrummet... Nåja det blir skönt när de väl e klart och borta!! Skönt att komma in i vanliga vanor igen, börjar jobbet på måndag men ungarna har ju börjat denna veckan så jag kan plugga ifred... Funkar INTE med små barn hemma det har jag testat tillräckligt!
 
Är trötter som en gris men jag måste ju se den sista delen på miniserien som man sett nu! Såå spännande =) Börjar tömma skafferiet på allt gottigt! Nu blir det viktväktarna den 22 så jag har god tid på mig att tömma och förbereda mig!! Känns med häftigt och såå skönt att komma in i bra vanor IGEN!! Hade gärna gått en runda nu på kvällen, får se om kidsen kommer till ro så jag kan pysa, min gubbe som gick upp mitt i natten sover redan på soffen =) Men vem vet han kanske vaknar lagóm till Ikognito =) Han vill inte heller missa den men jag förstår att han e supertrött!!
 
Lite update =) Ha de bäst!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0