Jag har en man i mitt badrum...

Hm... Sitter i köket och pluggar in i det sista... I morgon så e det över, då e det examination och sen slipper jag förhoppningsvis att plugga mer! Jag lovar & svär att jag ska inte gå en kurs på ett bra tag, inte tills jag blir sugen igen =) Idag har hon skrivit det skriftliga  underlaget inför morgondagen. Vi ska opponera på ett annat arbete. Det e jättesvårt tycker jag! Man vill inte vara kritisk så det tas illa upp och man vill ju göra sitt bästa så man blir godkänd! Jag vet att jag är amitiös så det räcker joch  jag gör verkligen mitt bästa!
 
Barnen är och leker på Solkulla & har det jätte bra där och jag njuter av lite lugn & ro! Ledig hela långa dagen idag för att förbereda mig inför morogndagen... Svårt att veta vad man ska säga liksom så jag hoppas inneerligt att jag INTE e först =)
 
 
Jag har en livs levande man i mitt badrum =) Inte så illa som det låter, han jobbar för fullt & flyspacklar golvet =) Nu e det på G! I går hände inte ett enda dugg... De har hittat en fuktskada/vatten i hörnet bakom varmvattenberedaren så det skulle komma en Nisse för att mäta hur illa det är eller om det kom till när de kopplade bort den... Det e ju bara 100 liter som är i den så det e klart att saker & ting kan hända! Nåja det blir säkert bra men jag kan säga att jag hade nog hoppats på att de lagt matta överallt istället för väv =/ Tydligen spacklar målaren över den gamla mattan och sätter den nya väven utanpå???? Spara pengar?? Nja kan nog vara så!
 
Nåja jag har vart & lånat Netts dusch och det var inte fel =) Fanken va man blir handikappad utan ett badrum! Tvätten börjar växa så det blir nog tvättstygan på 6:an som kommer att gå i helgen =) Är van att slänga in en tvätt lite då & då så detta e jätteknäppt för mig! Men det e klart för montering nästa torsdag, hoppas jag beroende på vattenet... Ska det stå en fläkt där kan det ta evigheter men det vill jag inte tänka på i nukäget, då går jag nog under!
 
"Åh mamma nu kom snöret" utropade Lovis igår!!! En lycklig liten Loppa för att vi fick snö igen!!! Mamman med för den delen, jag älskar snö!!! Idag drog jag barnen på pulkan och snowracern till Soklulla och de var mycket nöjda! Jobbigt som fn var det!! Det låg ju fluffig vit snö ovanpå grus och det gjorde det trögt att dra! Men de hade inte hunnit ploga bort det i alla fall!! Ibland e de såå himla snabba.... Men på hemvägen blir det ingen pulka, kan ju inte hoppa in i en dusch hur som helst =) Kan undra varför?? Hi hi hi!
 
Annars lever livet med en och det funkar  ganska bra faktiskt! Hoppas på mycket jobbande nu men Loppan e förskyld så vi håller tummen en dag i taget! Är såå mycket som jag har lust att göra just nu och då krävs det ju lite puckaluringar så klart!!! Man får hålla i slantarna och välja vart de ska gå... Jaha just det det var en massa bilskatter nu... Jaha då får det lan vänta då =/ Men jag har ju hela livet på mig =) Nä nu ska jag sätta på en kanna kaffe!! Ha det bäst alla ni där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0