Kursen avklarad!!!

Äntligen är kursen avklarad & det firade jag med magsjuka & feber =( Haft en rikyigt tuff natt och är totalt slut, har INGEN lust alls att vara hemma med två troll som är ... tja pigga, glada, goa, busiga och två unga hantverkare i mitt badrum... Kan det bli värre just idag?? NEJ!!
 
Jag har en nyfiken datahacker som just testat vad som händer om man fyller huvudet med tvål och tvätta bort det i iskallt vatten... Blir liksom så när man har en varmvattenberedare på typ... 10 liter! Håret blir ju inte som balsam precis =/
 
Undarar hur jag ska få denna dagen att gå?? Ellioth är en retsticka utan dess like och älskar att göra allt för att pajja för sin lillasyster! Lovis älskar att reta sin storebror med så det går på ett ut =) Funderade på vad man ska sätta på för film, kollade på drakfilmen tre gånger igår så vi kan ju ta en annan idag!! Men mina juveler vill se bollibompa, det vill inte mamman!!
 
Krig nummer två: En Loppa som springer omkring med Ipadden... Med en Ellioth efter... Nu e Ipadden i tryggt förvar hos mamman och en argsint loppa... En något nöjd Ellioth... Hm vi kanske löser världskrisen idag???
 
Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0