Nostalgi!

Solen skiner ute och det känns jätte skönt för själen! Jag e fortfarande hemma, sjukskriven och kommer va hemma hela veckan... Längre om det krävs, det får ta den tiden det behövs helt enkelt! Magkartarren har vart lite bättre idag så jag håller tummar & tår för att meducinen gör nytta!!! Men istället har jag ett huvud som känns so hela Buckingham Palace!!! Shit huvudvärken from hell och tillbaka! Inga tabletter hjälper, bara en blöt handdul på pannan, iskall!! Slappnar man av kan det hjälpa =) Bäste tipset & bästa meducinen för onda huvud!
 
Idag när jag gick in i Loppans rum  för att sätta telefonen på laddning såg mormors Novemberkaktis i full blom! Åh min mormor va jag är glad att jag kunnat vända alla tankar & minnen till att se på henne med värme och gjäde. Vi var inte alltid så goda vänner men idag kan jag skratta åt det & minnas allt roligt vi gjorde tillsammans och alla tolikgheter =)
 
 
Det är länge sedan hon gick bort, samma år jag & Roger gifte oss, långfredagen 2005. Jag har haft hennes Novemberkaktis sedan dess och jag har ingen aning om hur gammal den är. Men varje gång den blommar tänker jag på mormor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0