Oooops...

Jag fattar verkligen inte hur fort tiden går!! Det är ganska läskigt när man tänker efter... En månad har redan flötit förbi på 2013! Hur i all sin dar gick det till? Var var jag? Har jobbat en halv vecka efter att magen ballade ur! Hur mycket som helst att göra på jobbet så vi försöker ta en dag i taget! Måste lägga in om min lediga fredag då ungarnas förskola har stängt för planeringsdag! Har glömt det i flera dagar!
 
Det är något med just minnet som sviker mig när jag blir sådär geggig i huvudet! Det är vårt nya uttryck på jobbet, när det blir för mycket som händer på en enda gång - GEGGIGT!! Idag blir det kvalitetsdag =) Massa att göra på kontoret tillsammans idag, planering, dokumenation mm! Idag sätts våra kloka huvud på prov och vi ska se om vi fattar den nya dokumentationen vi fått ?? KUL, skräckbalnadaförtjusning!!
 
Har totalt glömt foto på badrummet, tar det en annan dag =) Men ni får ha det bäst, nu ska jag ge mig ut i blåsten med mina kids och Zelman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0