...Hm...

Morr...
 
Hm undra hur denna dagen blir?? Dagen började bra med en härlig promenad med Nett! Jag hade bestämt mig för att idag är dagen 1 och nu jädrar går det inte att ha semester längre! Efter promenaden stälde hon sig på vågen hos Nett... Himla skit oxå, plus 3.8 kg!!!!! Åh va jag blir besviken på mig själv att jag bara kunnat låta det gå, detta va inte vad jag ville innan semestern alls och det finns inga dåliga ursäkter mer än att jag har skitit i allt!! Det har vart skönt det oxå, jag har ätit det som resten av familjen ätit, vi har unnat oss, vi har njutit av både mat & dryck =) Igår var en dagenefter dag (plus en kass natt) ... Pizza, läsk & chips så det är säkert en del som sitter kvar så jag hoppas på en rejäl viktminskning till nästa måndag när jag ska in till vv! Tänker inte ge upp och det är bara att ge järnet!
 
Så nog om det =) Nu har jag gnällt färdigt för idag, det blir inte bättre av att gnälla & bara se/känna alla kilon =) Vad händer den sista semesterveckan då?? Har inget direkt planerat förutom till helgen och det känns jätte skönt!  Vi besök på fredagen & på lördagen blir det bröllopsfirande! 8 år som gift, lycklig fru till världen bästa man! Det kan man ju leva med!!! Vi kanske ska hinna med lite trevligt umgänge med lite folk som man vill hinna träffa under semestern, och hinns det inte med är det ju inte hela världen heller... Man kan inte hinna med allt och folket finns ju kar =)
 
Kanske en tur till Liseberg?? Vi ska i alla fall dit i år =) Vi tar veckan som den kommer så får vi se vad det blir för väder?! Stranden på dagarna kanske, har ju vart där en hel del i år! Känns skönt! Veckorna har gått ganska fort måste jag säga och det kan likaväl kännas ångestfyllt och lite tråkigt att det , men samtidigt ska det bli skönt att börja jobba med. Man faller tillbaka i rätt mönster och det är ju inte fel =)
 
Ellioth börjar oroa sig lite inför skolstarten... Åh va det gör ont i mammahjärtat! Klart att jag vet väl att det kommer att bli bra tillslut men det e jobbigt under tiden innan han hittar sina kompisar och känner trygghet i rutinerna där. Men det e väl bara att ställa sig in på det värsta så blir det bra!!
Lovis längtar till sitt Solkulla nu och hon blev jätte glad idag när jag berättade att vi ska dit på måndag o hälsa på och lämna schema! En tur eller två till fritids med och då tyckte han att det skulle bli roligt med =) Nu drar barnen i mig och tvätten börar bli klar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0