Ner som en pannkaka & upp som en sol

Det var ungefär så jag kände mig i går, som en pannkaka... Misslyckad (för att jag inte är så bra viktväktare just nu) pisshumör & ganska negativ! Ja det är ju inte direkt jag i vanliga fall... Avslutade dagen med en rejäl huvudvärk och kände mig som en uppblåst padda! Magen stod i fyra hörn av mat & dryck! Att man aldrig lär sig???
 
Jaja alla ska väl ha en sån dag emellanåt... Idag känns allt mycket bättre =)  Vi har vart i stan & köpt tapeter till vårt sovrum, tvätten hänger ute & torkar, barnen e på strålande humör, solen skiner och det är varm och skönt ute så det kan ju inte bli bättre egentligen!
 
Ellioth tappade en till tand igår så snart e han tannalös =) Roger tyckte att det var superskönt att gå på semester igår & avnjöt en kall när han kom hem =) Grillat & cider för min del & däremellan slipades det tapeter och idag har min man spaklat alla skarvar... Känns så underbart att få göra iordning vårt sovrum precis som vi vill ha det! Lite lyx faktiskt!! Det blev vitt till fondväggen med istället för den gråa, kände nog att vi behöver ha vitt i det lilla rummet... Har hittat till kidsens rum med så nu är det på planeringstadiet =) Ett rum i taget...
 
Ha en trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0