Paradis

Nu är vårt eget paradis färdigt!
 
Min gubbe har gjort det mesta själv och nu är de sista skruvarna är i och vi har invigt framsidan i helgen med både drink och bad =) Det känns otroligt bra och roligt att vi kan utnyttja båda sidor. Och jag måste nog säga att det bästa av allt är att singlet är BORTA!!! Jag slipper trampa på små stenar =)
 
Det är roligt att höra grannar komma fram och säga hur fint det blir! Men det bästa var nog när en av personalen gick förbi i fredags och sa till Roger att shit va Nice, att det var riktigt fint, va duktig du är Roger =) Hi hi min man det!!
 
Det har hänt så mycket denna semetsern fast
Såå här bidde det =) Ellioth leker med vatten oc lagar mat!
 
Kvällsbadet!! Lovis njuter av att bada och vi njuter av att sitta och se ungarna leke, lite kvällschill på framsidan och kunna sitta och prata! Det kallar jag kvalitetstid!!   
                                                                                              
Här har vi det senaste betongandet hämtat från Jen!!! Måste säga att jag är mycket nöjd!!
 
Har haft en helt underbar helg med min gubbe!! Barnen har sovit hos mormor och morfar och haft föräldrafritt... Jag och Roger har njutit av lite egentid och haft det supermysigt!! Igår åt vi thaimat, satt o pratade och det var såå härligt! Precis vad vi behövde!! Träffade massa roligt folk på Harrys, gamla dagiskompisar, skolkompisar och annat härligt folk.
 
Vi fick vara på stranden, solat och badat och ungarna älskade det! En massa fika, lek och stoj!! Njuter av att sommarn är och kunna bada och leka tillsammans!
 
Nu blir det Varg Veum med min man i soffan! Mmm man kan inte ha det bättre!!
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0