Den rosa faran...

Wow min lilla flicka äntligen har knäkt koden vad det gäller att cykla =) Vilken stolt flicka mamma har!!
 
Det är skönt att få lite hjälp av goa Pia när man ska starta!!
 
Full koncentration =)
 
 
Det blev en tur om Solkulla när vi tränade och det gik riktigt bra!!

Nu har det börjat slå ut i min rabatt =) Såå underbart och för att inte tala om hur underbart det är att ha en väl fungerande kamera!!!!

 
Napparna lyser med sin frånvara och hon har inte ens frågat efter dem =) Åh va det känns underbart! Idag glömde mamman Kanin & snutte så jag fick springa hem o hämta dem innan jag skulle till jobbet - jag han precis! En nöjd flicka och en svettig mamma och duschen kändes genst väldigt låångt borta. Nu ösnakr jag att morogndagen kunde vara över, ska på möte på förmiddagen som jag inte har så stor kust med men jag har förberett mig till tänderna idag så jag kan inte annat än att göra mitt bästa =) Så det kommer säkert att gå finemang!
 
Nu ska jag krypa ner i kojjen och sova i 500 km/h så jag är utvilad inför mandomsprovet =) Sov gott på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0