Legoland!!

 
 
Måste bara göra ett inlägg om vår fantastiska weekend på Legoland & Lalandia! Jag rekommenderar det varmt till alla barnfamiljer, stora barn som små =) Det finns något för alla!! Sen kan vi konstartera att man får hålla sig till lågsäsong då det är lite mindre folk... Vill INTE veta hur mycket folk där kan vara när det är högsäsong =)
 
Vår stuga =)
 
Första kvällen vi lagade maten!! Nice!!
Min man måste ju kolla fejjan emellanåt =)
 
Barnens sovrum!!
En härlig jacuzzi!!
 
 
Lalandia!!
 
 
Här åkte Loppan 500 gånger =)
Ellioth älskade vågmaskinen!! Helt otroligt att han vågade!!
 
 
Vårt vattendjur!!
 
 
 Nu kommer vi till Legoland =) Det var dag två...
 
 
Nyhavn! Blev lite nostalgisk när man känner igen sig! Här har vi promenerat många gånger med Jan & Lena och hon älskade Köpenhamn!!
Jobbigt att vara med på fotografi =) Det finns ju såå mycket att kolla på!

 
 
Såå roligt att åka karusell och båt!!!
 
 
Vi lekte på en härlig lekplats!!
 
 Ellioth tyckte att det var super att köra båt med pappa!!
 
En helt fantastisk weekend och det finns hur mycket som helst att berätta och visa i kort... Vi var grymt imponerade av allt som var uppbyggt inte bara i lego utan alla små träd, gångar, landskap! Och vi blev fascinerade av att där var såå rent överallt!! Vi var inte så mycket vid åkattraktionerna för det var såå otroligt mycket folk och vi ville inte lägga för mycket tid i kö... Barnen var mest imponerade av legolandskapen och alla funktioner som fanns överallt!
 
 
Måste säga att jag mer än gärna åker tillbaka till Lalandia och bor ett par dagar för att bada för det var helt otroligt, kanske inte Legoland nästa gång dock men det e klart att det lär ju gå ett par år så vem vet vad barnen är sugna på då??
 
Idag var första dagen på min lååånga semester och natten har väl vart sådär, drömt en himla massa konstigt så jag vaknade innan klockan ringde klockan fem... Bara att traska upp, på med kläderna och ge sig ut med stavarna =) Det var faktiskt hur skönt som helst och när jag kom hem kröp jag ner i en varm säng jämte mitt minitroll och somnade tillslut om... Vi sov till kvart över 9!! Shit!! Inte meningen och härifrån blir det klockan ställd på max 8! Kan ju inte sova bort semestern heller =)
 
Undra vad den här dagen bjuder på?? Ellioth var sugen på att hämta Herman efter lunchen =) Blir nog så jag tror inte att här händer så mycket mer... Kanske skulle jag ta tag i att röjja i ungarnas rum... Finns såå mycket som kan rensas bort, söndriga prylar mm.
 
Ha det bäst!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen

Eller bara njuta lite ;)

Svar: Ha ha Japp!! Det ska vi träna på =)
Familjen Stehnson

2013-06-24 @ 13:39:28
Postat av: Jessica

Oj, vad fint ni bodde! "Stuga" vet jag knappt om jag skulle kalka det. :-)

Ha det gött på semestern, vi kanske hinner ses. :-)

Svar: Japp det var lyx på hög nivå =) Vi blev ganska överraskade när vi kom ner då det skulle vara ett pentry... Jag kallar inte ett fullt utrustat kök för pentry... Ja vi ska njuta för fulla muggar och ta dagarna som de kommer, behövs känner jag! Ja det hoppas jag med =) Vi funderar på att åka till Astrid Lindgrens värd eller Kolmården, vem vet då kanske vi tar oss en tur om er! Det hade vart såå roligt!! Har ni något planerat?? KRAM
Familjen Stehnson

2013-06-25 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0