Lite nervöst...

God morgon gott folk!!
 
Åh nu pirrar det till lite i tarmen =) Idag ska jag & Nett in till viktväktarna för vägning & möte... Undra hur i all son dar det gått... Jag förbereder mig för ett PLUS så blir jag inte besviken, det har vart alldeles för mycket gottigt så jag vet ju varför =) Men nu e det bra dagar igen, kanske just det det handlar om! Känner att mina feldagar blir mindre och mindre och jag kan ta tag i mig fortare än jag kunnat innan så något har nog jag lärt mig!!
 
Fy farao va det var seegt att ta sig upp ur sängen när den ringde halv 7... Tidigt jag vet för att åka halv 10 men ska man duscha, äta frukost med två barn, alla ska klä sig och en promenad med hunden och eftersom jag INTE fixar att stressa så får det ta den tiden det tar! Alla ska må bra och mina barn behöver en glad och positiv mamma  istället för en argbigga =) Oj oj oj vad hon börjar lära sig =) Kanske börjar hon bli vuxen mån tro =)
 
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0