Liten börjar bli stor!

 
Då var nedräkningen över och dagen med stort D är över... Semestern är här fast jag har lite svårt att inse det hele...Haft såå mycket att göra det sista och ändå har jag inte hunnit med allt i alla fall! Vår underbara granne Pia hjälpte mig och erbjöd sig själv efter jobbet att passa barnen när jag åkte till stan för att midsommarhandla! Det var inte helt fel =) Lite lyx måste jag säga, jag till och med bestämde mig för att ta den tiden det tog och inte stressa =) Det ni!!
 
I torsdags var det Ellioths sista dag på Solkulla!! Åh det var med blandade feelings som jag lämnade honom på morgonen och Ellioth och Lovis fick ge sina sommar/avslutnings presenter till all den underbara personalen som jobbar där! En tår eller två på den blödiga mamman... Åh vad jag tycker att det är jobbigt! Tänk när min lilla snutta slutar! Tre år kvar! Tur att det inte är ett definitivt "Hej då"! Kan inte för mitt liv förstå att det gått fem år sedan Ellioth började på hans Solkulla! Han som skulle gå där så länge så!
 
Nåja Ellioth tyckte med att det var jobbigt, det var hans sista dag, men han slutade inte =) De hade midsommarfirande och avslutning för min Nisse ♥ Äntligen fick han sin godisgurka!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0