Äntligen bättre =)

God förmiddag på er!
 
Är placerad i soffan där två barn kollar på barnkanalen. Ingen feber så långt ögat når och hostan har dämpats ordentligt =) Så jag ringde nyss jobbet & sa att imorgon blir det jobb!! Kändes skönt och det  blir roligt för barnen med! Två dagar kvar denna veckan innan vi tar helg så det ska nog gå bra! På torsdag får de följa med sin kusin Vilja hem från Solkulla för jag ska handla presenter till barnen med mormor =) Hoppas att vi hittar något bra i staden!!
 
Idag blir det köttfärssoppa på Lomvägen!! Nett i i stan & skriver prov så lilla Vilja ligger i Loppans vagn & sover, hon var inge bra idag lilla skruttan =( Inte konstigt när det flyger runt basselusker överallt! Nett skulle köpa goda frallor innan hon kom =) Lite vardagslyx faktiskt, det måste man ju  ha ibland!!
 
Åh jag e såå supertaggad! Har städat min garderob nu på förmiddagen och provat läder! Nu e det mer i "kan ha" högen än "kan inte ha" högen och det e ju superhärligt! Inser att 5 kg till så kan jag ha det mesta i min garderob!!! YES!! Klart att jag ska fixa det! 1. 2 kg så har jag tagit mina 10 % och nu ligger jag ju under ett magiskt streck =) Shit jag fattar knappt att jag fixat detta =) Är jätte stolt faktiskt!!
 
Pratade med min gubbe innan, de har sovit i bilen i natt. De kom 10 minuter försent för att få det sista rummet på hotellet i Hudicksvall så de hade liksom inte så mycket val. Startade sin resa igen vid hal 7 och vi håller alla tummar och tår för att de ska komma hem idag! fort
 
Har vart duktig och skrivit i alla tider fram till sommaren i almenackan idag... Känns skönt att ha lite kolla på man jobbar =) Så fort jag hinner och lusten faller på ska jag ta tag i köket & städa alla skåp och sätta in alla papper mm. Vi är lite slarviga med att få in alla papper =/ Ajja bajja! Har massa skåp som e stökiga och där ligger saker som inte ska vara där! Är det vårkänslor som e på G hos fru Stehnson mån tro?? Ja jag tror det =) Hoppas att våren är snäll mot mig i år =) Det hade jag behövt, det har vart alldeles föör mycket oknytt i luften det sista och det tynger ner en såå otroligt! Den ena chocken efter den andra och det verkar inte som om det vill ta slut! Jag håller alla mina tummar och tår och sänder alla mina tankar till de som behöver det just nu! Mitt hjärta skriker ut sorger, den ena efter den andra och jag njuter av varje dag jag har mina nära och kära nära! Jag önskar av hela mitt hjärta att allt ska gå bra och att min familj får lov att vara frisk och må bra!  Så lite svammel med men det e skönt att få skriva av sig lite =)
 
Nu har jag en dotter som söker min uppmärksamhet och kröp upp i mitt knä! Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0