Bergochdalbana

God morgon!
 
Det går upp och det går ner, ena stunden känns allt ganska ok och andra stunden känns det jätte jobbigt! Ibland känns det som om tiden står still hos oss medans den snurrar på som vanligt hos alla andra... Det är konstigt hur världen kan upplevas när man känner att allt e jobbigt. Det känns som att gå i en bubbla...
 
Jag längtar så till våren, solen, värmen & fågelkvittret! Jag vill göra i ordning krukan på framsidan men törs inte riktigt ännu... Det kan bli kallt ännu och det klarar inte blommorna! Jag längtar till Påsken, fjädrar och att mina barn fyller år! Mars är en hektisk månad och tur är väl det att man har att göra =) På lördag ska jag och mamma in till stan och se om vi kan hitta lite födelsedagspresenter till kidsen! Det ska bli lite mysigt i allt tråkigt! Vi ska hem till Nett på kvällen för att fira vårt lilla busfrö =) Lite roligare när alla är friska!!
 
Semesterlapparna har kommit ut... Tycker alltid att det är svårt att fylla i... När ska man ta och hur ska man göra för att det ska bli bäst?? Ellioth ska gå på simskola - Om man inte hinner spärra in dem i fängelse först =) Han är jätte ARG och vill INTE gå på någon himla simskola.... Men jag ska nog allt få till det till det bästa! Ska gå till kontoret idag och få hjälp med att lägga in mina 50 timmar för handledningsutbildningen som jag ska ta till sommaren =) En lång härlig semester ska hon ha!! Man får verkligen passa på när barnen är små för denna tiden kommer inte igen!
 
Nä nu ska jag promenera till jobbet! I eftermiddag ska vi ha med Herman hem =) Kan tro att jag har tre kids som gärna vill hem och leka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0