En dag full med minnen

Under natten tog Lena sitt sista andetag, otroligt saknad!
Våra tankar går till henne och Jan och de nära & kära som stod Lena så nära. Det gör ont i hjärtat att veta att hennes kamp nu är över, samtidigt som hon nu äntligen får frid och får slippa sjukdommar och smärta. 
Vila ifrid Lena ♥
 
Vi pratar mycket och Ellioth tycker att det är konstigt... Han har svårt att veta hur han ska vara, vad han ska säga och frågar mycket som vi försöker att svara på. Det är inte lätt att ha svar på allt och det är ok att kunna säga, jag vet inte. Vi gråter och minns Lena tillsammans och tittar på bilder...
 
Det är en mycket konstigt dag med mycket blandade känslor... Det är nämligen ingen vanlig dag för det är Viljas födelsedag!! Hurra hurra HURRA!!! Tänka sig att det lilla miraklet fyller 2 år idag, vår lille solstråle!
 
Ligger i soffan och kollar på 112, det är vad min ork går med på. Jag var och handlade på Eklöws och jag måste säga att där tog all energi slut och jag kände mig helt överkörd när jag väl var hemma igen! Det märks att man inte är fith for fight ännu och att det kommer nog ta ett par dagar tioll e jag rädd. Barnen är inte heller 100 ännu. Lovis sover och sover och sover annars är hon väldas gnällig, mammig och orkar leka en stund men sen måste man tanka lugn och trygghet igen =) Ellioth har fortfarande en aning feber, leker mittemellan och retas mer än gärna med sin syster yster tills bägge vrålar och skriker, typ hela tiden... Så det blir inte många knop gjorda idag alls. Mat ikväll, hamburgare & pommes enligt Ellioths önskan =) Mello och soffläge! Jag hoppas att det kommer gå snabbt att ta sig tillbaka igen...
 
Ellioth har precis förhandlat ner sin kranbil från vinden med sin pappa. Bytet var hans Scania, timmerbil och han är såå nöjd och leker nu i fred på sitt rum medans hans syster sover i soffan... Lugnet före stormen =) Snart dags att fylla på tarmen tror jag och låta lördagen gå över till mys!
 
Ha en bra lördag på er och ta hand om varnadra!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0