Ett besök på vårdcentralen...

Då var det ringt in ett besök på vårdcentralel för den här mamman.. Det vill inte riktigt släppa i mina bihålor eller nåt! Det spränger och gör ont och kommer ut sanslöst massa skit! Suck va tröttsamt!! Men ett besök, antingen meducin & det går förmodligen över fortare eller så e det inte det och då går det väl över av sig själv... En himla bra analys tycker jag...
 
Vi börjar bli trötta på att gå hemma nu och det ska bli riktigt skönt att få komma till jobbet imorgon! Två korta dagar så det blir en skön mjukstart för oss alla tre! Ledig fredag dessutom =)
 
Sitter & fyller i Ellioths papper till skolan, skolhälsovården... Hjälp!! Va fort det går, han var ju nyss bäbis!! Min lille grabb ska börja skolan och mamman hänger INTE med =) Samtidigt är det ju lite spännande och roligt oxå och det tycker Ellioth med, skräckblandad förtjusning kanske!
 
Nä nu är det dax att byta kläder och borsta tänder så man ser någorlunda ut när man ska till farbror doktorn! Det duger inte att ge sig ut på byggden i söndriga mysbyxor som hänger vi knäna =) Kan ta ett par som i alla fall sitter där de ska!! Japp så får det bli!
 
Solen lyser idag så jag hoppas att man får lite ny energi!! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0