God morgon våren

Sitter i soffan och njuter av morgonen som gryr utanför fönstret! Det ser ut att kunna bli en alldels underbar dag! Tänk om man ändå kunnat vara frisk nog att ge sig ut på en promenad! Febern e borta - men huvudvärken, tandvärken och den förbaskade hostan sitter fortfarande i med järnklor!! SUCK!!
 
Min lilla Loppa kom in vid halv 6 på morgonkvisten och gosade ner sig jämte sin mamma... En herrasn snusande på min tre älsklingar i sovrummet... Jag låg och mös och försökte somna om men ack va man kan bedra sig =) Inte så så det var väl bara att  ranta upp! Magen är arg på mig för gårdagens middag - hamburgare & pommes... Japp det lär dröjja men gott va det! Nu sitter jag i soffan i stället & njuter av en egen stund istället! Nu trorjag på riktigt att våren e på G! Det han man ju gjort innan med men idag känns det på riktigt, det luktar vår ute! Tror bestämt att jag får lite vårkänslor =)
 
Jaha man kan undra vad denna dagen ska bjuda på? Egentligen har jag ingen lust att bara ligga inne men jag vet inte vad jag orkar med... Känns inget roligt med de ömmande tandarna =( Eller hela käkarna, fick det i veckan och det vill inte släppa, huvudvärken sitter som ett band i pannan och jag får feelingen av bihålorna!!! AJ! Men jag har ingen lust att åka till farbror doktorn idag... Hoppas att det kan vänta tills imorgon då e det billigare  =)
 
Ne nu ska jag bränna på en kanna kaffe tror jag bestämmt så det e klart tills mitt hjärta vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0