God morgon!!

Då var det en ny dag med tekoppen =) Idag är det jobbedag!! Barnen e så pass bra så de får gå till sitt Solkulla & leka lite! Vi gör en kort visit denna veckan... Men jag ska verkligen inte klaga över vab-dagar!! denna våren har jag nog max 10 utbetalda dagar, det e inte illa för att vara Stehnsons =)
 
Idag ska jag hämta hem alla mina pinaler i hallgarderoben - imorgon går flytten!!! Jippi va roligt det ska bli och på måndag startar vi i nya lokaler =) Ska bli såå spännande och såå roligt så det e inte klokt!!
 
Nu ska det väckas barn & kläs på och mysas en stund i soffan innan det e dag att dra... Åh nej nu snöar det IGEN - När hade det tänkt att den den där våren skulle komma?? Jag kräks snart på snö!!! Japp på med alla kläder ett tag till och njut så det visslar om det när den där våren väl kommer!!
 
Ha en bra dag där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0