Nässpray

God morgon!!
Hjälp va tidigt att gå upp vid halv 6! Vaknade  dessutom innan klockan ringde av en helt weird dröm!! Det hoppas jag aldrig ska slå in =)
 
Känns sådär i bihålor måste jag säga men han sa att det kunde dröja ända tills fredag innan jag märkte skilland av en förbannat nässpray för 165 spänn... Där kan man känna sig lurad! Även fast jag absolut inte vill käka penicilin om jag inte behöver!!! Men men nu tag så kommer man igen!
 
Idag ska jag till jobbet & det ska bli riktigt roligt!! Kom just på att imorogn e det skogen =) Mysigt!! Tänk att det redan gått två veckor sedan vi planerade den dagen... Undra när jag ska ha lönesamtal? Det kanske jag har missat, får nog kolla upp det idag... Känns som om man vart borta i en halv evighet!
 
Mina små troll kom upp ganska urvakna så fort jag kom ur duschen - kan ju vara dumt att ta vara på deras sovmorgon!! Som vanligt! Nu ska det kläs på, fixas iordning och strax gå till Solkulla för ett par timmars lek & stoj med alla kompisar! Tror att de ser mycket fram mot det!
 
Nä ni får ha en himla bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0